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  • [방탄소년단 뷔] 뷔의 생일 기부금 50억원! (해외매체 Kpopstarz 기사전문)
    카테고리 없음 2020. 3. 4. 16:59

    #방탄 소년단#BTS#방탄 소년단 부표#BTSV#김태형#Kim_Taehyung#태형#Taehyung#뷔#V#China팬 기반# 생하나 축하금 모금#총 5억 3천만원# 생하나 이벤트는 소셜 미디어 영아 케이션#웨이보#한 00대의 웨이보 스타 중 하나는#방탄 소년단 멤버로 유하나헤#BT2개#타타#TATA#항상 품절#매출액 중 가장 높고#최근 검색 인물 하그와잉#Vionysus#브이오나이소ー스#아미들이 만든 용어#우상 디오니소스#IPurpleYou#으로#AnIconisborn#한자어인 이콘이 태어난#오린 이콘#Icon#KIMTAEHYUNGBAR#China팬 베이 스쥬은하 나#웨이보 핫 소셜 미디어#43위 ​https://www.kpopstarz.com/articles/290944/20하나 9개 2개 2/bts-v-s-birthday-donations-reached-half-a-billion-won.htm?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter


    BTS V's Birthday Donations Reached Half A Billion Won방탄 소년단 뷔 발생할지 기부금 50억원


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    Another historical moment was recorded by ARMY following the donation pool they organized dedicated to the upcoming birthday celebration of BTS V.After the deadline of the collection;the total amount collected reached 530 Million Won which came from BTS차이나 fanbase. 아미가 방탄 소년단 뷔의 다가오는 생애 1을 축하하며 조직한 기부 풀에서 또 다른 역사적 순간을 기록했습니다. 모금의 마감 1이후 총 5억 3000만원에 이르며, 방탄 소년단의 차이, 자신의 팬 층에서 자신 왔다. It's incredible how the money reached that amount, a half-billion won or estimating$462,000, even though the group doesn't have any activities or any show going on around the country yet. 그 그룹이 아직 전국적으로 어 떤 활동이 쟈싱 쇼도 못했는데 어떻게 그 금액에 도달했는지 5억원, 예는 추정치 46만 2천달러는 믿을 수 없다. This is just proof of how widespread and how broad BTS influence is, in which their songs and 노래 ality reached different countries around the world. This achievement can be considered as an event should be proud of the world, Achievement can nevers nevers nevents thitevernman에 대한 영향이 광범위하고 있다.여부를 나타내는 물증 1뿐이다. 이번 성과는 평생 1행사에서 상당한 금액을 받은 최초의 기부 행사의 하쟈싱로 자랑스럽게 여겨질 수 있다. However, Taehyung or popularly known as V, ashis stage name is well-known and recognized in 차이나. In fact, he was the only member of the group who is continuously topping and is listed in the Top 100 Weibo Star in the site Weibo, which is the most used social media application in중국. His BT21 version TATA, which is an official BTS merch, always went out of stock in중국 and had the highest sales account. 그러자 그의 예명은 차이나에서 잘 알고 있으며, 인정 받고 있어 태현 또는 우이ー으로 널리 알려지고 있다. 실제로 중국에서 가장 많이 쓰이는 소셜 미디어의 것, 플리 케이션(SNS)인 웨이보 100대의 웨이보 스타에 지속적으로 1위를 달리고 있는 멤버에서 유 1에 이름을 올렸다. 공식 방탄 소년단인 그의 BT21버전 TATA(타타)은 차이나에서 항상 품절, 매출액이 가장 높았다. Another thing, it is evident that Vis one of the most famous idols coming from Korea, with him being one of the most talked topics, and his name is alsolisted as one of the highest most most recent search personalities the solisted as one of the webs onalithing, the shing, onalite on on on on On the other hand, back to the fundraising pool, the fanbasenamed the project ''Vionysus'' which is aterm coined by ARMYs coming from V+Dionysus, as they notice how the idol and the god Dionysusis similar to eachother, aving, aving the amsale, hamats of hameasasasher, the 한편 모금장으로 돌아갔고 팬베이스에서는 이 프로젝트의 이름을 Vionysus라고 지었는데, 이는 V+Dionysus에서 온 아미들이 만든 용어로 이들은 우상과 디오니소스가 어떻게 닮았는지 간파하고 같은 신의 특징을 갖고 있다. 이는 팬들이 그에게 어울리면 소견하는 이 자갈의 별명 1개이다. Inaddition to this, the yalso make a slogan for the project, saying, "I Purple You.", "An Iconis born." asimple senthat carries out much lovenot only for Vbut for the group as well. 이외에도 "IPurple You"(보라해)"인 사랑기운이라는 슬로건을 내걸었습니다. 뷔는 물론 그룹에도 많은 사랑을 수행하는 소박한 문장. Meanwhile, it is indeed true that like idol like fan, wherein@KIMTAEHYUNGBAR(one of the#1 fanbase of V based on중국)ranked 43rd on the category of Hot Social Media Ranking for Weibo and the thing that everyone should be proud of is being part of the listing as the only fansite among 100 personalities with the highest fans'influence. 한편 황 같은 에키도루처럼 웨이보 핫 소셜 미디어의 순위에서@KIMTAEHYUNGBAR(차이나 기준 뷔의 1위 팬의 베이스 중 하쟈싱)이 43위에 올랐고, 모두가 자랑해야 하는 것은 100명의 팬 중에서 가장 높은 팬들의 영향력을 가진 유 1팬들에 선정되는 것은 사실이다. This is not the only project that proves their love and support for V. Still, on November, they revealed the second part of their birthday events for BTS V, and part of this is covering the whole Seoul's seoul's subwith the birthday system withis subwith the birthder, birthder, birththte birththistory.The Subway ads display will start on December 21 and will end on January 3. 이들의 뷔에 대한 사랑과 지지를 입증하는 프로젝트는 이뿐이 아니다. 여전히 11월에 그들은 방탄 소년단 뷔의 그들의 삶 1이벤트의 두번째 부분 이 부분은 생애 1축하하는 사람의 광고로 전 서울의 지하철 시스템을 뒤덮은 이리하여 그의 동안 밝혔다. 광고에서 생애 1, 별들을 모두 지하철 역 조명 자카리아 신타 될 것이다. 또 만약 성공한다면 이는 역사에 기록될 또 하나의 스토리가 될 것이다. 지하철 광고의 전시는 12월 211에 처음으로 1월 31에 끝난다.​


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